Automatiset ordrebehandling, in-store pickups, lagerstyring med scanning og smarte plukruter. God e-commerce er mere end bare en "Læg i kurv"-knap på en varevisning.

E-commerce for tøjbutikker

Forventningerne til multibrand-tøjbutikker er høje. Forbrugerne stiller højere krav end nogensinde før. De vil ikke bare have en t-shirt, men en samlet god oplevelse. De vil have den uden besvær, lige der hvor de er, til den rigtige pris og lige nu. Hvis alle ville have den samme t-shirt og den samme oplevelse, så ville det være nemt at tilbyde. Virkeligheden er langt mere kompleks. Derfor taler vi om kunderejser.

I SUMOstudio har vi mere end 15 års erfaring med kunderejser. Vi har specialiseret os i at fjerne de forhindringer, som besværliggør rejsen for jeres kunder, så de får lyst til at rejse med jer igen. Vi har sørget for tætte integrationer til førende fragt- og betalingsløsninger, og kan hjælpe til at optimere interne processer, for at forbedre effektiviteten og nedbringe omkostningerne.

Når I læser teksten her, så har I samtidig taget det første skridt på jeres kunderejse hos os. Vi glæder os allerede til at finde ud af hvem I er, og hvor vi skal hen.

In-store pickup

Implementering af ordrebehandling i fysiske butikker, med automatisk fordeling af web-ordrer til nærmeste butik, sikrer glade kunder og glade butikschefer.

Automatiseret ordrebehandling

Fra betalings-håndtering, udprint af fragtlabels og overførsel af salg til
ERP, POS og kundeklub. Altsammen kan ske automatisk, når en ordre afsluttes.

Automatiseret ordrebehandling

Hævning af penge, udprint af fragtlabels og overførsel af salg til ERP, POS og kundeklub, kan ske automatisk, når en ordre afsluttes - og det kan vi hjælpe med.

Omnichannel med ordentlig teknik

Engang var e-commerce bare en "Læg i kurv"-knap på en varevisning. I dag er e-commerce også persondatabehandling og GDPR, A/B-splittest og Google Analytics, smart lagerstyring, sammenspil med fysiske butikker, inspiration på Instagram, efterfulgt af remarketing på Facebook og meget mere. Dertil kommer der konstant nye buzzwords. Men et begreb står ud: Omnichannel.

Målrettede budskaber gennem flere kanaler
Omnichannel-marketing handler først og fremmest om at have sammenhængende og ensrettede budskaber over alle kanaler. Uanset om det er på sociale medier, i kundeservice eller via digital annoncering. I fysiske butikker, på webshoppen, igennem e-mail- og SMS-markedsføring, og når en forsendelse modtages eller når et køb returneres.

Meningsfulde oplevelser på alle kanaler
Men god omnichannel marketing er ikke bare ensartethed, men også meningsfulde oplevelser for de enkelte kunder, der kan være meget forskellige. Vi skal kunne genkende en kunde på tværs af alle kanaler, så vi kan imødekomme dem, der hvor de er, med det de har brug for.

For at det kan lade sig gøre, så kræver det et teknisk setup, hvor det hele kan tale sammen. Det laver vi.
POS, ERP og andre vigtige integrationer
SUMOshop, NAV, DdD, QuickPay, MobilePay, Mailchimp, Webshipper, GLS, Facebook, Google, Apsis, Trustpilot og mange flere.
GDPR og persondata
Vi vægter persondata meget højt i vores arbejde. Alt arbejde vi laver, sikrer høj persondatasikkerhed for slutkunder.
Automatisk marketing
Remarketing på Facebook og Instagram, Trustpilot-mail, påmindelse om forladt kurv og rabatkode ved nyhedsbrevstilmelding.
Fysiske butikker
Automatisk fordeling af web-ordrer til nærmeste fysiske butik, med ordrebehandling i butikken, samt gavekort på tværs af fysisk butik og webshop.
Lagerstyring og fordeling af ordrer i butikker
Lokationer, lagre, smarte plukruter, og scan ved afslutning samt returnering.
Kundeklub
Velkomstmail, ordrehistorik, point, rabatkode på fødselsdag og påmindelse ved forladt kurv.

Book en gratis workshop

Vi tager en snak om jeres multibrand-tøjbutik.
I fortæller om jeres forretning, systemer og data. Sammen finder vi den helt rigtige løsning.
+45 77 34 87 43 hello@sumostudio.dk